Petra Rakovac, učenica 3. razreda jezične gimnazije u Moskvi je na natjecanju Grand Prix osvojila dvije zlatne i jednu brončanu medalju. Prva su mjesta bila solo batonflag i solo sa dva štapa, dok je u solu s jednim štapom bila treća. Čestitke!
Mjesec knjige nam je ove godine, točnije ovoga utorka, uvelike uljepšao i svojim stihovima obogatio g. Tomislav Milohanić ,,Slavić". Sigurno ste g. Milohanića sreli u računovodstvu naše škole, ali on danas nije bio s nama zbog brojeva, već zbog riječi tj. svog pjesničkog umijeća.
Gospodin Milohanić je diplomirani ekonomist, višestruko nagrađivani pjesnik, član Matice hrvatske i Društva hrv. književnika. Njegova su djela uvrštena u mnoge hrvatske antologije, zbornike pa čak i školske udžbenike.
Zahvaljujemo mu što je nam je u tako kratkom vremenu uspio dočarati svoj književni put motivirajući time naše učenike da ga i oni pokušaju slijediti. (S.D.)
Nedugo zatim, u četvrtak 14. 11. 2019. g. učenici su posjetili sajam knjiga Interliber u Zagrebu u pratnji profesorica Orijane Paus, Martine Pulić Grabar i Roberte Baričević Ivić te tako zaokružili obilježavanje Mjeseca knjige.
Obilježili smo Dan sjećanja na žrtvu Vukovara i 28. obljetnicu masakra u Škabrnji paljenjem svijeća u znak sjećanja na žrtve Domovinskog rata i slom obrane Vukovara 18. studenoga 1991.
U organizaciji HAK-a, AK Pazin i Kolegija ostvaren je 7. studenog 2019. preventivno-edukativni program „KLIK- navika odgovornog ponašanja u prometu“. Učenici 3. razreda sudjelovali su na interaktivnom predavanju u Kolegiju te demonstraciji prevrtanja vozila na Trgu slobode u Pazinu.
Cilj programa je potaknuti svijest građana na to da su sigurnosni pojasevi najznačajniji dio sigurnosne opreme za zaštitu putnika u vozilu. Ciljna skupina su učenici završnih razreda srednjih škola i gimnazija.
Projekt „KLIK“ usmjeren je na stjecanje kompetencija, znanja o sigurnosnim i zaštitnim mjerama i radnjama prije i za vrijeme upravljanja (ili prevoženja) vozilom, kao i razvoj vještina odgovornog i sigurnog ponašanja u prometu. Ovim se projektom djeluje na ponašanje srednjoškolaca, usvajanje i stjecanje pozitivnih stavova o njihovoj ugroženosti u prometu. Stečene komunikacijske kompetencije učenika koriste se za promicanje odgovornog ponašanja u horizontalnom smislu (prijenos informacija drugim učenicima) i u vertikalnom smislu (utjecaj na eventualno neodgovorne roditelje – vozače).
Sadržaj programa realiziran je u trajanju od dva školska sata. Stručnjaci Ureda sigurnosti cestovnog prometa u uvodnom dijelu, tijekom jednog školskog sata, kroz interaktivno predavanje objašnjavaju učenicima svrsishodnost korištenja sigurnosnog pojasa u prometu. Kroz životne primjere i priče obrazlažu kako vezanje pojasa u vozilu nije samo zakonska obveza vozača i putnika, nego i element opće i osobne kulture. Za vrijeme drugog školskog sata instruktor HAK-a i demonstratori (djelatnici autoklubova), učenicima prezentiraju efekte prometnih nesreća u kontroliranim uvjetima na simulatorima prevrtanja i sudara.